ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آرزو هایم را قربانی میکنم به سلامتی لبخند تو!

گاهی خجل میشوم از باران!

این قطره ها به شوق دیدن "من و تو" به زمین می آیند!

به شوق دیدن "من و تو"  ، "در کنار هم"

به شوق شنیدن عاشقانه های "من " برای "تو"

به شوق نوازش قدم هایمان !

حالا که میبارند در حیرانند!
 "تو با او" و من "بی تو"

"هول کرده اند از تنهایی من "
از یک دنیای "غم"

با تمام وجود خود را به زمین میکوبند !
شاید برای هم دردی با "من"

آسمان نیز با تمام وجود تسلیت میگوید "درد این جدایی را"
اما "من"
دلخوشم از شادی "تو" !
شاد باشی "کافیست"
شاد باشی "گریه های آسمان اشک شوق من است"
شاد باش که آرزوهایم را قربانی میکنم "به سلامتی لبخند های تو"
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 4:25 | |